TOVAR V AKCII

naša cena 15,20 EUR
Skladom
naša cena 68,79 EUR
Skladom

NAJPREDÁVANEJŠÍ

naša cena 7,79 EUR
Skladom
naša cena 46,20 EUR
Skladom
naša cena 12,25 EUR
Skladom

» Prevzatie tovaru

Prevzatie tovaru od kuriéra / dopravcu

Spotrebiteľ je povinný dodaný tovar a pripojené doklady bezprostredne po ich prevzatí prehliadnuť a skontrolovať neporušenosť obalu. Zodpovednosť za poškodenie v priebehu prepravy nesie dopravca, všetok tovar je poistený. Podpísaním prepravného listu spotrebiteľ súhlasí s prevzatím zásielky a potvrdzuje, že bola dodaná bez viditeľného poškodenia.

Pokiaľ príjemca zistí zjavné vady(roztrhaný balík, inak poškodený), upozorní na túto skutočnosť prepravcu, ktorý je s ním povinný spísať zápis o škode. Tento zápis je nevyhnutný k vybaveniu reklamácie.

Spotrebiteľ má právo neúplnú alebo poškodenú zásielku neprebrať, v tomto prípade je potrebné spísať s dopravcom zápis o škode a zároveň ihneď kontaktovať odosielateľa(internetový obchod) e-mailom na adresu: reklamacie@fridahome.sk. Pokiaľ doporučené kroky spotrebiteľ vykoná, výrazne tak prispeje k rýchlemu vybaveniu reklamácie. Pokiaľ nie je tento postup dodržaný, nie je možné poškodené alebo chýbajúce množstvo nahradiť.

Vzhľadom k charakteru ponúkaného tovaru (porcelán, sklenené doplnky a pod) odporúčame otvoriť zásielku bezprostredne po prevzatí a prekontrolovať, či nie je tovar poškodený, aj keď obal poškodený nie je. Ak k tejto nepríjemnej situácii dôjde, spíšte s dopravcom škodový zápis bezodkladne. O vzniknutom stave informujte internetový obchod prostredníctvom emailu na adresu: reklamacie@fridahome.sk

 

Oneskorené doručenie zásielky

Pre doručovanie zásielok využíva naša spoločnosť externé služby. V prípade, že nami vyexpedovaná zásielka nedorazila v očakávanom termíne (objednaný / zakúpený tovar Vám nebol doručený do 5 pracovných dní od obdržania e-mailu o odoslaní zásielky) si najprv jednoducho overte, kde sa Vaša zásielka nachádza podľa nasledovného postupu:

1.        Požiadajte nás mailom o zaslanie čísla Vašej zásielky.

2.        Na základe čísla Vašej zásielky si môžete v on-line systéme kuriéra overiť kde sa Vaša zásielka nachádza

3.        Ak kuriér zásielku stratil okamžite nás kontaktujte, aby sme Vám mohli vybaviť reklamáciu stratenej zásielky a zaslať Vám nový tovar

 

Sme tu pre Vás! ... a preto v prípade akejkoľvek otázky, nezrovnalosti alebo problémov s dopravou nás kontaktujte telefonicky alebo e-mailom.

 

OTU3N2U2M2