S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

TOVAR V AKCII

naša cena 5,40 EUR
Skladom
naša cena 5,20 EUR
Skladom
naša cena 169,49 EUR
Skladom

NAJPREDÁVANEJŠÍ

naša cena 22,90 EUR
Skladom
naša cena 7,29 EUR
Skladom
naša cena 36,90 EUR
Skladom

» Prevzatie tovaru

Prevzatie tovaru od kuriéra / dopravcu

Spotrebiteľ je povinný dodaný tovar a pripojené doklady bezprostredne po ich prevzatí prehliadnuť a skontrolovať neporušenosť obalu. Zodpovednosť za poškodenie v priebehu prepravy nesie dopravca, všetok tovar je poistený. Podpísaním prepravného listu spotrebiteľ súhlasí s prevzatím zásielky a potvrdzuje, že bola dodaná bez viditeľného poškodenia.

Pokiaľ príjemca zistí zjavné vady(roztrhaný balík, inak poškodený), upozorní na túto skutočnosť prepravcu, ktorý je s ním povinný spísať zápis o škode. Tento zápis je nevyhnutný k vybaveniu reklamácie.

Spotrebiteľ má právo neúplnú alebo poškodenú zásielku neprebrať, v tomto prípade je potrebné spísať s dopravcom zápis o škode a zároveň ihneď kontaktovať odosielateľa(internetový obchod) e-mailom na adresu: reklamacie@fridahome.sk. Pokiaľ doporučené kroky spotrebiteľ vykoná, výrazne tak prispeje k rýchlemu vybaveniu reklamácie. Pokiaľ nie je tento postup dodržaný, nie je možné poškodené alebo chýbajúce množstvo nahradiť.

Vzhľadom k charakteru ponúkaného tovaru (porcelán, sklenené doplnky a pod) odporúčame otvoriť zásielku bezprostredne po prevzatí a prekontrolovať, či nie je tovar poškodený, aj keď obal poškodený nie je. Ak k tejto nepríjemnej situácii dôjde, spíšte s dopravcom škodový zápis bezodkladne. O vzniknutom stave informujte internetový obchod prostredníctvom emailu na adresu: reklamacie@fridahome.sk

 

Oneskorené doručenie zásielky

Pre doručovanie zásielok využíva naša spoločnosť externé služby. V prípade, že nami vyexpedovaná zásielka nedorazila v očakávanom termíne (objednaný / zakúpený tovar Vám nebol doručený do 5 pracovných dní od obdržania e-mailu o odoslaní zásielky) si najprv jednoducho overte, kde sa Vaša zásielka nachádza podľa nasledovného postupu:

1.        Požiadajte nás mailom o zaslanie čísla Vašej zásielky.

2.        Na základe čísla Vašej zásielky si môžete v on-line systéme kuriéra overiť kde sa Vaša zásielka nachádza

3.        Ak kuriér zásielku stratil okamžite nás kontaktujte, aby sme Vám mohli vybaviť reklamáciu stratenej zásielky a zaslať Vám nový tovar

 

Sme tu pre Vás! ... a preto v prípade akejkoľvek otázky, nezrovnalosti alebo problémov s dopravou nás kontaktujte telefonicky alebo e-mailom.

 

ZTdkZTJmN